Lista zmian - My Nindo


Nie wiem czy zebrałem tu wszystko....

21.08.2017

Nowy system plików: Misje
Doadano ulepszony sposób dodawania, edycji i zarządzania misjami od strony administracji, co razem z wcześniejszymi zmianami kończy pracę nad modułem misji przewidzianą na najbliższy czas


5.08.2017

Przekierowania
Nowy typ przekierowań (od strony programistyczno-logicznej), powinno byc nieco szybsze dla przekierowań pracy


6.07.2017

Nowy system plików: Misje
Dodano tworzenie misji w nowym systemie


2.05.2017

Nowy system plików: Misje
Pełna implementacja nowego systemu misji od strony uzytkowmnika
Od teraz pojedyńcza misja może posiadac nieograniczona ilosc róznych zadań, a system w pełni poprawnie będzie przeliczał postepy
Dodatkowo misja może dawac dowolna ilośc nagród oraz nowy typ nagród: przedmioty.


19.04.2017

Nowy system plików: Misje
nowy system zapisu misji (umożliwia wiele zadań w jednej misji i wiele różnych nagród z misjsi)
na razie podpięto tylko wyświetlanie misji wraz z algorytmem zamieniającym stary zapis na nowy


10.02.2017

Nowy system plików: Walka
Przełączono na nowy sytem plików pvp i arenę
Dodatkowe zmiany wynikajace z nowego systemu plików walki:
-Odpornosc na potwory zamieniona na odpornosć generalną - wchodzi w interakcje z bazowym atakiem zarówno graczy jak i potworów.
-Przywrócono stary model działania areny - buffy nie są automatycznie właczone
-dodatkowo arena naprawia ustawienie miejsc ludzi przy kazdej walce, więc nie powinny już występowac żadne problemy z miejscami
-moby mogą teraz używać umiejetności dokładnie tak samo jak gracze

A od strony programistycznej wszelkie zmiany w systemie walki stały się (prawie dosłownie) 12-16 razy łatwiejsze, więc obecnie można już dośc łatwo zmieniac sosób toczenia sie walki


09.02.2017

Nowy system plików: Walka
Walka przepisana na nowy system plików, wyprawa jest juz przełączona na nowy system


04.02.2017

Praca
Naprawiono błąd nowego systemu pracy, który sprawiał, że nukeninom drastycznie spadały zarobki


28.12.2016

Ekwipunek
System ekwipunku został w większości przepisany na nowy system plików
Nowy widok ekwipunku z podziałem na rodzaje przemiotow i różny sposób ich wyswietlania


27.12.2016

Handel i sklepy
System handlu został w większości przepisany na nowy system plików
Widok sklepów oraz miejsc w wiosce został zmieniony na bardziej kompaktowy


26.12.2016

Drobne poprawki
Naprawiono błąd zwiazany z wiadomościa informująca o wygasnieciu typu konta, który mógł uniemożliwić grę


09.12.2016

Dodano Proszek do Prania
Sfuzjowany z dowolnym pancerzem/bronią usuwa z niej wszystkie bony
Fuzja ze zwojem zabiera teraz przedmiotowi 25% jego wytrzymałości, a czyszczenie proszkiem 50%


06.12.2016

MIKOŁAKOWY UPDATE:

Dodano alternatywny system bonowania - Zwoje Bonów
Zwoje mozna kupic w ichetsu
w zakładce zwoje bonów mozna dokonac fuzji przedmiotów (dwoch zwojów lub zwoju i broni/pancerza)
Zwoje w standardzie moga przyjac tylko jeden bon, ale ich połączenie ma już zwyczajne ogrzniczenie do 5-cu bonów(wynika z ograniczeń obecnego systemu)
jezeli dwa zwoje zawieraja ten sam bon, to jego wartosc się sumuje
bony zyskuja poziom przy kazdym bonowaniu/fuzji, a cena ich fuzji jest wykładniczo zalezna od sumy ich poziomów
fuzja przedmiotów wymaga magicznych pyłów, których cena w zwiazku z tym została obnizona do 100€
bony z fuzji ze zwojem mozna dodac tylko do przedmiotu, który nie posiada ŻADNYCH bonów


04.12.2016

Naprawiono błąd ulepszania przedmiotów
Ulepszono widok kowala (przy dowolnej akcji zachowuje informacje o wybranych przedmiotach)


03.12.2016

Dodano kowala
u kowala można na jednej stronie naprawić, ulepszyc i zbonowac przedmioty z widokami do tego celu dedykowanymi
dodatkowo kolejna część systemu itemów została przepisana na nowy system plików (to juz jest chyba wszystko)


02.12.2016

Dodano widoki dodawania wymaganych umiejętności (admin/mod)
Wstępnie dodano skille dla temari (do 25 lvla)


17.11.2016

Dodano Mapę
mapa zawiera linki do przegladów wiosek


13.11.2016

Dodano zwój reinkarnacji
Zwój cofa postac do 1-szego poziomu pozostawiając 10% rozdanych statystyk, oraz dodaje jedna losową umiejętnośc aktualnie używanej klasy jak zdolność gracza (niezależną od klasy)
Wymagane jest potwierdzenie hasłem jako zabezpieczenie przed przypadkowym resetem


11.11.2016

przycisk wyprawy w górnym menu zmienia kolor w zalezności od dostepnosci wyprawy i pokazuje kiedy takowa bedzie mozliwa jeśli obecnie niejest
Dodano przycisk pracy do górnego menu, pojawia się tylko wtedy gdy jestesmy w pracy


30.10.2016

Dodano zwoje jutsu - dodaja jutsu jako umiejetność użytkownika (zobacz nowy system skilli z 02.09.2016), na razie jest tylko jeden zwój, a beda one dodawane w razie potrzeby


27.10.2016

Poprawiono działanie zwoju przeniesienia (nie zmieniał rangi) dodając do gry funkcje zmiany woski w nowym systemie (będzie rozwijana)


25.10.2016

Nowy system plików gry:
System druzyn czesciowo przerobiony na nowy system plików
Mozliwości nowego systemu będa wieksze niz starego, ale ze wzgledu na wciąż wymagane uzycie starego systemu druzyn w nie których miejscach obecnie jest używana hybryda starego i nowego systemu, przez co wciąz sa obecne ograniczenia starego systemu
w póxniejszym czasie nowy system zostanie usamodzielniony, a moduł druzyn zyska nowe mozliwości


15.10.2016

Dodano przycisk wyprawy w górnej belce
opcje wiadomości i wyprawy nie wyświetlają sie gdy nie jesteśmy zalogowani w grze


02.10.2016

Dodano przyciski odnawiania hp i mp w lewym pasku z przedmiotów, których podstawowym zadaniem jest odnawianie hp/mp.
pięciokrotnie zwiekszono koszt leczenia z pieniędzy (obecnie 10€/1hp i 15€/1mp)


29.09.2016

Nowy system plików gry:
Częściowo przepisany sklep premium, ulepszony o nowe możliwosci.
Podpięty do sklepu premum nowy typ przedmiotów - Zwoje klas (dodane 12.09.2016)
pozwala to na pełna automatyzacje procesu zmiany klasy



Nie wszystkie z nowych mozliwosci sa na razie uzywane, ale będziemy je sukcesywnie podpinac do nowych funkcji gry.


27.09.2016

Nowy system plików gry:
Naprawiony i ulepszony system przekierowań (zalogowanie, praca)


Nie wszystkie z nowych mozliwosci sa na razie uzywane, ale będziemy je sukcesywnie podpinac do nowych funkcji gry.


20.09.2016

Nowy system plików gry:
Pomniejsze dodatki do nowego systemu przedmiotów oraz część nowego systemu gracza.
W ramach systemu gracza nowa jednolita funlcja przekierowań używana odgórnie (obecnie nie mozna opuścic ekranu pracy nie zakończywszy jej).


Nie wszystkie z nowych mozliwosci sa na razie uzywane, ale będziemy je sukcesywnie podpinac do nowych funkcji gry.


12.09.2016

Nowy system plików gry:
Zmieniono system uzywania przedmiotów na nowy, umozliwia między innymi:
-zmiane profesji z poziomu uzycia przedmiotów (nowa klasa przedmiotów)


Nie wszystkie z nowych mozliwosci sa na razie uzywane, ale będziemy je sukcesywnie podpinac do nowych funkcji gry.


02.09.2016

Nowy system plików gry:
Zmieniono system skilli na nowy, umozliwia między innymi:
-dodawanie jednej umiejetności więcej niz jednej umiejetnosci wymaganej
-dodanie profesji juz istnejacego skilla
-dodanie graczowi skill nie wchodzacego w zestaw jego profesji


Nie wszystkie z nowych mozliwosci sa na razie uzywane, ale będziemy je sukcesywnie podpinac do nowych funkcji gry.


18.07.2016

Naprawiono błąd wyświetlania statystyk niektórych przedmiotów wynikający z wczesniejszych zmian

05.07.2016

Zmieniono zalezność statystyk broni od wytrzymałości, teraz zalezna od pierwiastka z ułamka wytrzymalosci
Dodano opcje masowego naprawiania itemów

02.07.2016

Dodano tury do standardowego PvP i PvM
Zmienino exp i kase na wyprawach i pvp z licznika akcji, na licznik tur
Dodano exp itemów i ich zniszczenie do areny
Zmieniono kasę z areny (teraz zależna od ilosci tur)

01.07.2016

Dodano poniższe elementy do standardowego PvP
Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że jesli atakujący był szybszy, to przeciwnik nie uzywał obronnych umiejętnosci jeśli nie zostal zaatakowany jutsu

30.06.2016

Dodano wytrzymałość przedmiotów (gdy się zmniejsza wpływa negatywnie na statystyki)
Dodano mozliwosć naprawiania itemów
Dodano niszczenie itemów w walce (na razie tylko PvM)
Dodano pozostałe expy władania:
- Maska: Zregenerowane w walce HP
- Zdbroja: Otrzymane obrażenia
- Broń: Zadane obrażenia
- Pierscień: Zuzyte w walce MP
- Naszyjnik: Zregenerowane w walce MP

Wsystko narazie tylko w PvM
Dodano powyzsze elementy do standardowego PvP
Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że jesli atakujący był szybszy, to przeciwnik nie uzywał obronnych umiejętnosci jeśli nie zostal zaatakowany jutsu

25.06.2016

Zmieniono wyswietlanie przedmiotów w ekwipunku z uwzglednienime poziomu władania
Naprawiono wyswietlanie regeneracji (wczesniej wyswietlało się 2 razy więcej niz faktycznie było)
Dodano bojawa regeneracje hp i mp (na razie tylko w PvM) w niej nie liczy sie szpital, ani współczynnik regeneracji
Dodano regeneracje bojową do PvP

20.06.2016

Dodany przycisk wiadomosci w górnym panelu

2.06.2016

Automatyczne zaliczanie misji zostało usunięte.
By Otrzymać nagrodę za misję, należy udać sie do swojej rodzinnej wioski i zdać misję u kage.
Zmieniono exp władania
Uaktywniono poziom władania, zwiększa statystyki do +50% statystyk pozytywnych i do +25% satystyk negatywnych

28.05.2016

Dodano nową statystykę przedmiotów - Poziom wzgledem gracza - wraz z jej ekspieniem dla broni i wyświetlaniem @Sterydy - Limit 12

04/05.2016

  • Drop Itemów:
    • Uniezależniono drop itemów od siebie.
    • Każdy item(z listy dropa danego potwora) ma szanse na drop w pojedyńczym starciu.
  • Siedem Mieczy
    • Zmieniono statystyki każdego z mieczy.
  • Eventy
    • Dodano misje dla każdego eventu.
    • Nowa waluta eventowa - Nin
    • Utworzono sklep eventowy - itemy za Nin(jeszcze niedostęony dla graczy)
    • Po zwróceniu wszystkich itemów do puli, event wystartuje ponownie (szczegóły niżej)
  • Itemy unikalne
    • Do ulepszania itemów unikalnych potrzebne zwoje z sklepu eventowego.
    • Szansa na ulepszenie zmniejszona z 100% do 100-55%
    • Możliwość utraty itemu - Jesli spotkamy podczas wypraw potwora, który wcześniej wydropił dany item i z nim przegramy. Zemsta
  • Statystyki
    • Maksymalny osiągalny unik - 800(80%)[zmiana wyświetlania w profilu wkrótce]
    • Skrypt autopoprawiający statystyki podczas logowania i zdejmowania/zakładania itemów.
    • Dodano regenerację(co 10 min). Wcześniejsza statystyka była sztucznie dodana przez starego administratora i nie robiła nic.
  • Postacie PREMIUM
    • Zmieniony system doświadczenia: Postać zdobywa mniej doświadczenia po walce w stosunku do zwykłych postaci
    • Doświadczenie potrzebne do zdobycia kolejnego poziomu takie same jak u postaci standardowych.(Wolniejszy exp - patrz wyżej)
  • Ekwipunek
    • Dodano możliwość sprzedania wielu temów na raz.
    • Dodano przycisk zdejmujący wszystkie noszone item (po kliknieciu ponownie zakłada je)
  • Praca
    • Zmiana: Postać zostaje wynagrodzona za każdą przepracowaną godzinę.
    • Po zalogowaniu się jesteśmy przekierowani do karty pracy jeśli pracujemy.
    • PREMIUM: Postać zostaje wynagrodzona za każde przepracowane 10 minut.
    • PREMIUM: Postać zostaje odesłana do pracy po 15 minutowej bezczynności
  • Profesje
    • Dodano: ANBU, Klasa S, Nukenin S
    • Zmieniono poziom potrzebny do awansu, odpowiednio:
      • Genin - 20
      • Chunin - 35
      • Jonin - 50
      • ANBU - 70
      • Klasa S - 90
      • Nukenin A - 45
      • Nukenin S - 70
    • Przy zmianie na Genina otrzymujemy opaskę
    • Przy zmianie na ANBU otrzymujemy Maskę Anbu oraz Mundur Anbu
    • Przy zmianie na Nukenina S otrzymujemy zwój, który umożliwi nam dołączenie do Amekagure
  • Misje
    • Dodanow 2 nowe typy misji
  • Potwory
    • Poprawiono ruchomy potwory(stary skrypt pozwalał im iść do lokacji do której gracze nie mają dostępu)

Wcześniejsze zmiany:

22.04.2016

+ Dodano liste postaci z podziałem na podstawowe i premium
+ Dodano przekierowanie po kliknięciu na rejestrację do uproszczonej strony faq z przejściem do właściwej rejestracji.
* Drobne poprawki panelu bocznego dla gości
$ Zaimplementowano funkcję korygującą statystyki podczas logowania.


18.01.2016

- Sklep PREMIUM:
+ Dodano Pudełka Areanek
- Usunięto zdublowany Zółty Zwój Przeniesienia.
- Zmiana:
* Unik wyliczany z 800. Poprawiono przelicznik Zręczność -> Unik. (Więcej info w Pomoc -> FAQ)

17.01.2016

- Zmiana:
* Maksymalny unik zmiejszony do 800.
* $CODE - Jeśli wartość uniku maksymalnego zostanie przekroczona przez gracza poprzez założenie zbyt mocnych itemów, unik liczony jako maxymalny = 800.

16.01.2016

- Zmiana:
* Zwój czystej krwi - Resetuje także szacowaną moc
- Panel:
+ Tymaczosowo dodano panel "Changelog" poniżej chatu, przenosi on do strony z wszelkimi zmianami wprowadzonymi w grze.
- Tylko dla Rikudo:
+ Dodano Panel Ruchomych potworów - (Nazwa,Id_miejsca,Nazwa_miejsca)
$CODE - Poprawiono mechanizm przemieszczania się mobów - Wyeliminowano możliwość przeniesienia moba do lokacji 0, przez co nie można było go spotkać.
$MYSQL - Dodano nową zmienną ruchomy_od, by precyzyjnie określiać ruchmość lvlwą moba.
*+ Dodano opcje ruchomy_od do panelu dodawania/edytowania potworów.



13.01.2016/

- Miejsca w mieście:
* Naprawione kupowanie wielu autoużywalnych itemów w mieście jak np: Ramen (wcześniej tylko Pokazywało ile kupionych + cena -> odberało zapłate za ilość lecz zawsze używało na graczu tylko 1) #Hae

12.01.2016/

- Gracze Online:
* Poprawiony link do profesji[wcześniej odnosił do skili wszystkich profesji -> teraz do profesji w którą klikniemy]
+ Dodana Ranga danego gracza.
+ Dodany symbol wioski obok nazwy danego gracza.


(kliknij aby rozwinąć)

/08 - 10.01.2016/
  • Przedmioty:
    • Drop itemów:
      • Naszyjnik
      Unikaty:
      • Maska Tobiego
      • Maska Obito
      Ulepszenia:
      • Naszyjnik
      Drop Ulepszaczy:
      Zmiana Statystyk itemów:
      Inne:
      • Maska Tobiego Maska Obito
      • Dodano zliczanie ilości użytych Eliksirów Witalności, Energii oraz Starydów.
      • Ilość użytych eliksirów i sterydów widoczna w profilu gracza - Tylko dla Rikudo.
  • Misje:
    • Zmiany:
      • Zmana opisu wymagań do awansowania na kolejną rangę. Ilość potworów do zabicia -> Nazwa misjo do wykonania.
      • Uprzedzenie gracza o wymaganiu wcześniejszego posiadania misji na awans.(Dotychczas gracz nie rozumiał dla czego zabił co trzeba a nadal jest nie zaliczone.
  • Umiejętności:
    • Nowe::
      • [Kakashi:40] Mizu Bunshin no Jutsu


/26.12.2015/
  • Przedmioty:
    • Drop obecnych itemów:
      • Broń[65+]: Kotetsu
      • Zbroja[65+]: Zbr. starozytnego bohatera
      Unikaty:
      Ulepszenia:
      • Broń[65+]: Kotetsu
      • Broń[75+]: Kunai Lat. Boga Piorunow
      • Broń[80+]: Jidanda
      • Zbroja[65+]: Zbr. starozytnego bohatera
      • Zbroja[70+]: Plaszcz Nukennina
      • Zbroja[80+]: Zbr. plytowa samuraja
      Drop Ulepszaczy:
      Zmiana Statystyk itemów:
      Inne:


/23.12.2015/
  • Przedmioty:
    • Drop obecnych itemów:
      Unikaty:
      • Naszyjnik 1 HoKage
      Ulepszenia:
      Drop Ulepszaczy:
      Zmiana Statystyk itemów:
      Inne:
      • Dodano nowy typ ekwipunku: Naszyjnik


/17.12.2015/
  • Lokacje:
    • Normalne:
      Specjalne:
      • Jaskinia Ryūchi (LvL:70-80)
      Wioski:
      • Amegakure
      Eventy (- Tylko liczba, same eventy to tajemnica -):
      • 1
  • Przedmioty:
    • Drop obecnych itemów:
      • Wietrzny Kij z Lancuchami
      • Pierścień -50% Drop
      Unikaty:
      Ulepszenia:
      • Wietrzny Kij z Lancuchami
      Drop Ulepszaczy:
      • Stopione Złoto
      Zmiana Statystyk itemów:
      • Pierścień - Dodano 10 Mp (+0.1 / lvl)
      Inne:
      • Czarny zwoj teleportacji [Wejściówka - Jaskinia Ryūchi ( Drop: Moby 60-75 )]
  • Misje:
    • Zmiany:
      • Misja: Mistrz polowań I ( Wymagania na otrzymanie misji zmienione na range: Genin lvl 20)
      • Misja: Mistrz polowań II ( Wymagania na otrzymanie misji zmienione na range: Chunnin lvl 40)